Hodnocení obchodu
Nejlepší cena a rychlé dodání zboží
Rychlé dodání zboží za dobrou cenu. Vlastní rozvoz s ochotným řidičem, který dopravil myčku až do kuchyně. Děkujeme.
Velice ochotni. Měla jsem domluvenou platbu převodem. Sam mi volali a nabídli, že mi hned následující den myčku přivezou, ale platba v hotovosti, ale bez poplatku. Druhý den byla myčka doma.
Tento obchod nikdy více. Objednala jsem set pračka+sušička+mezikus. Zboží bylo v pořádku dodáno, v tomto směru nebylo co vytknout. Problém nastal, když jsem zjistila, že jsem podcenila manipulační prostor v koupelně a namísto demontáže umyvadla jsem se rozhodla využít svého práva v zákonem dané lhůtě zboží vrátit.
Postupovala jsem dle instrukcí ze stránek obchodu a odeslala oznámení o odstoupení od smlouvy. Pračku, která byla v naprostém pořádku, jsme zabalili zpět do původního obalu a obalili ji několika vrstvami igelitové fólie, další dva kusy byly nerozbalené. Zboží jsem odeslala přes Toptrans 28.7. Na mé oznámení nikdo nereagoval a telefonicky spojit s obchodem se mi podařilo až po několika dnech. Pan Votruba mi nejdříve naznačil svůj názor na mne, když nejsem schopná si změřit koupelnu před objednáním spotřebiče a pak mi řekl, že mám počítat s tím, že nedostanu zpět celou částku, protože s Toptransem nemá dobré zkušenosti a zboží bude určitě poškozené. Zboží převzal s výhradou poškozeného obalu až 7.8. Čekala jsem na vrácení peněz, které ovšem nedorazily a tak jsem opět měla „příjemný“ hovor s panem Votrubou. Požadoval snížení částky za pračku a argumentoval tím, že už ji rozbalenou za plnou cenu neprodá a jak si to jako zákazník představuji, chtít po něm plnou cenu. Argumentovala jsem zákonem. Následně mi 19.8. (po 3 týdnech od mého odeslání) sdělil, že pračku rozbalil, je poškrábaná, promáčklá, má vyšroubovaný jeden z montážních šroubů, že je zkrátka úplně zničená a ať si problém řeším s přepravcem. Zaslala jsem Toptransu reklamaci, která mi byla během pár dnů zamítnuta s odůvodněním, že zboží bylo rozbaleno až po dvanácti dnech a tudíž není průkazné, že k poškození došlo přepravou. Následovala oficiální žádost na majitele obchodu o vrácení dlužné částky před tím, než budu nucena se s podporou právníků ze Sdružení obrany spotřebitelů obrátit na Českou obchodní inspekci a soud. Každopádně brzy to budou dva měsíce, kdy mi dluží téměř 30 tisíc korun.
Přes Heureku nakupuji ráda, ale pro příště už bohužel nebudu věřit značce Ověřeno zákazníky a budu se rozhodovat jen na základě negativních recenzí, kterých má tento obchod opravdu dost. Kdybych to v tomto případě udělala, nikdy bych si od PRAČKY-LEDNIČKY.cz nic neobjednala.
DObrý den,
pokud si pani Procházková /nebo i jiný zákazník / myslí že vráti poškozený výrobek a budou ji vráceny všechny finance tak je bohužel na omylu.
I my chceme zboží prodat v plné ceně znovu ale v tomto stavu to opravdu nejde
Ať to rozhodně někdo jiný když je p.Procházková přesvedčena o své pravdě a není ochotná jednat o snížení ceny.
Pokud si není schopná vyřešit reklamaci u dopravce kterého si najala tak za to my opravdu nemůžeme.
O jejím chovaní se nebudu ani zmiňovat.
Pěkný den přeji Votruba
Objednavku potvrdili a vice uz nic,na maily nereaguji
Vše v pořádku, přivezli myčku jak měli, do 3 dnů a ještě byla o 1500,- levnější než jinde.
vsetko ok, no uvytal by som moznost doruceni zbozi az do bytu...
Vybrala jsem platbu převodem, ale účetní měla dovolenou, takže mi byl sdělen termín doručení pračky s platbou hotově při převzetí (za platbu hotově mi nebyl účtován žádný poplatek).
Ještě jsem nezažila takovou rychlost. Večer objednáno, druhý den v 15 hodin doručeno.
Zboží dorazilo v pořádku, ale koupil jsem hlavně z důvodu, že je na eshopu psáno že lednice je skladem a pak mi bylo řečeno , že se teprve objednává. A jak asi všichni víme, když vám vyplivne lednice, tak nechce nikdo četat. JInak vše ok...
vyřízeno rychle, vše O.K.
Komunikace, rychlost, kvalita.. A k tomu super dopravce..
Maximální spokojenost, vstřícnost, ochota a včasné dodání zboží.
Spokojenost, rychlost.
S obchodem problém nemám, ale se zásilkovou službou.